خرید داکت اسپلیت ال جی سایت تاسیسات دات کام با بهترین کیفیت در بازار ایران
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

داکت اسپلیت ال جی 36000 مدل TB-H366GSS یکی از سیستم‌های تهویه مطبوع است که به دلیل عملکرد خوب و قابلیت‌های عالی در برابر سرمایش و گرمایش در اینجا بسیار محبوب است. این نوع سیستم تهویه را بر روی پشت بام خانه خود نصب کنید و بدون در نظر گرفتن فضای خانه، خنک کننده دلپذیری را به خانه‌های خود بیاورید. در این مقاله به بررسی این محصول می‌پردازیم.

گاز R22 در داکت اسپلیت ال جی 36000 مدل TB-H366GSS

یکی از گازهای بسیار پرکاربرد در داکت اسپلیت ها گاز R22 است. این گاز به سرعت جوش می‌آید و به سرعت خنک می‌شود. این سرعت فشار بسیار کمی به کمپرسور وارد می‌کند، بنابراین باعث افزایش عمر دستگاه و بهبود عملکرد آن می‌شود.

قابلیت برنامه ریزی

یکی از موارد جالب در مورد این داکت اسپلیت در سایت مرجع این است که می‌توانید برای هر ساعت از هفته و هر ساعت از روز به دلخواه خود برنامه ریزی کنید. تایمر اسپلیت داکتی مطابق با فصل عملکرد خنک کننده یا گرمایش را فعال می‌کند و هر زمان که نیازی به این برنامه ریزی نداشته باشید می‌توانید آن را لغو کنید.

فیلتر پلاستیکی قابل شست و شو در داکت اسپلیت ال جی 36000 مدل TB-H366GSS

فیلتر موجود در داکت اسپلیت ال جی 36000 مدل TB-H366GSS اجازه می‌دهد تا هوای تمیز وارد محیط شود، بنابراین میکروب‌ها و ویروس‌ها نمی‌توانند در زمستان و گرد و غبار در تابستان وارد خانه شوند. مهم‌ترین ماده فیلتر آن است که از پلاستیک قوی ساخته شده است. علاوه بر این، می‌توانید هر از گاهی فیلتر را جدا کرده و آن را بشویید. پس از خشک شدن، دوباره آن را در جای خود قرار دهید. فقط مطمئن شوید که کاملاً خشک است.

مناسب مناطق حاره‌ای

می‌توانید در مناطق استوایی از داکت اسپلیت ال جی استفاده کنید. این داکت اسپلیت به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توانید تا 50 درجه از آن استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید که در روزهای بسیار گرم کمپرسور تحت فشار زیادی قرار خواهد گرفت. توصیه می‌کنیم اگر در مناطق استوایی زندگی می‌کنید، این داکت را تهیه کنید.

کمپرسور روتاری داکت اسپلیت ال جی 36000 مدل TB-H366GSS

یکی از قدرتمندترین و کارآمدترین کمپرسورهایی که ال جی در داکت اسپلیت های خود استفاده می‌کند، کمپرسور روتاری است. این کمپرسور کم مصرف و راندمان بالایی دارد و با داشتن ظرفیت خنک کننده بالا می‌تواند به خوبی نیاز خانه‌های بزرگ را برطرف کند. علاوه بر این خنک کننده، گرمایش مطبوع همچنین قدرت فوق العاده آن را نشان می‌دهد. در این نوع کمپرسور مبرد با چرخاندن تیغه‌ها 360 درجه مکش و فشرده می‌شود و هنگامی که گاز از طریق شیر ورودی وارد کمپرسور می‌شود، به دلیل چرخش تیغه‌ها و برخورد، فشار را به لوله‌های خروجی منتقل می‌کند.

سخن آخر

داکت اسپلیت ال جی 36000 مدل TB-H366GSS به دلیل داشتن قابلیت‌های خنک کننده و گرمایشی خاص و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد، انتخاب بسیار مناسبی برای یک محیط 50 متری است.

 

مرجع مقاله:

https://tasisat.com/product-category/cooling/duct-spilit/lg-duct-split/




:: موضوعات مرتبط: اخبار لوازم خانگی , ,
:: برچسب‌ها: داکت اسپلیت ال جی , خرید داکت اسپلیت ال جی , قیمت داکت اسپلیت ال جی , کاتالوگ داکت اسپلیت ال جی , نمایندگی داکت اسپلیت ال جی , لیست قیمت داکت اسپلیت ال جی ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : ماریا
ت : دو شنبه 10 شهريور 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی